Ida

2012-11-22
21:55:47

RESFEBER
Idag har varit en lång dag. Fan att dagarna alltid ska gå så långsamt när man väntar på något! Om ett dygn sitter jag i Åland, förhåppningsvis i ett mer berusat tillstånd och bara lever. SKÖNT.
Men för att inte håppa över idag kan jag berätta att jag släpade min feta rumpa till skolan och hölls där mellan 8 och 5 idag. Klippte mitt löshår och sånt. Godis åt jag också. Fint så.
Nu iväll har jag packat ner hela min garderob i något som kändes som världens minsta reseväska, att jag alltid ska packa ner så jävla mycket onödigt..SUCK. Helsade på JIBBE och libbi också, där bjöds på mat och mycket skratt.
Wünderbart! Nu ska jag ta natten, väckning 05.00. You gotta love my school.
 
Värkar som om Angelica var ända som ställe upp på bilder idag. Den andra snodde jag från Cabis instagram.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: