Ida

2013-08-12
12:43:06

ONCE AGAIN
Om någon förväntar sig att detta kommer att bli ett inlägg där jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte ens skrev ett hejdå inägg i vintras när jag plötsligt bestämde mig för att sluta skriva ner min skit här, så tänkte ni fel. Men kan vel iallafall börja med att skriva hej.
 
Så vad har hänt alla dessa månader?..ja det var ju en jävla bra fråga. Mitt minne är, om jag ska citera min vän Tony "dåligt men kort"..makes no sense, i know. Men så är iallafall fallet.
 
Min idee' är nu denna, imorgon börjar jag Ida H. Enlund mitt sista år som frisörstuderande. Alla som känner mig är mycket väl medvetna om att skolan inte ligger högst uppe på listan om saker jag är duktig på, intresserad av eller motiverad att åka till. Men nu ska jag tamejfan fixa till mig dendär vita mössan och klara av hela skiten. Och tänker också skriva ner resan här, nivet så jag i framtiden kan visa mina barn hur man may or may not do..
skämt åsido, men så får det bli.
 
Nu kör jag!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: