Ida

2013-01-07
23:46:00

AND YOU LEARN, LIKE A SHADOW FLOWS IN THE RAIN
Verkar som om ända tiden på dygnet jag har tid att sitta framför datorn är när klockan blivit natten.
 
Dagen som gått då, som jag redan nästan listat ut kom jag mej inte till skolan idag, bra start där Ida.
Min vän Robin fick mej upp ur sängen och iväg på en roadtrip till Vöro, där hämtade vi hem min äskling även kallad min älskade snowboard.
En dag med misslyckat försök att komma oss till koskenkorva och bankkort som inte fungerar.
Vuxenpoäng till mig och Alex också eftersom vi traskat runt Petsmo ikväll, någåt på 10km ungefär. POINTS
 
Har tvättat min Onepice nu också, haha var väl på tiden kanske..
är med andra ord helt förberedd och fit for fight inför Ruka resan som infaller imorgon, 6 dagar med ett par busungar, SINEMANG.
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: